1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Volkswagen Passat B8 (2018) - Turbina

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika MMaćko, 7-02 19.

  1. tomekmajster

    tomekmajster Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-01 18
    Postów:
    118
    Docenione treści:
    25
    Miasto:
    Białystok
    Chyba przyszedł czas żebyś był bardziej stanowczy podczas pobytu w serwisie. Do tego pismo do BOK. Po każdej naprawie jazda próbna z mistrzem warsztatu czy usterka usunięta. Na wszystko papier.
     
  2. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 535
    Docenione treści:
    356
    Uwazaj sobie
     
  3. MMaćko

    MMaćko Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-02 19
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    Samochód od tygodnia (dzisiaj równo 7 dni) jest w serwisie. Coś próbują porobić. W ich samochodach serwisowych (z wynajmu) turbiny piszczą identycznie. Jeżdziłem dwoma Golfami (tymi najnowszymi) i oba piszczą tak jak film w pierszym poście. Wszystkie z 2018 roku. Mój brat ma samochod z 2016 i nic mu nie piszczy. Jakaś grubsza sprawa się szykuje moim zdaniem, bo samochody starsze rocznikowo tego dzwięku nie dają i nie jest to normalne kupować samochod za 100K, który piszczy przy gaszeniu jak samochód z przebiegiem 250K, gdzie to jest do przyjęcia. Dodakowo to piszczenie idzie w parze z drganiem na pedale i skrzyni podczas jazdy. W moim udało im się to wyeliminować smarując łącznik pastą wysokotemperaturową. Coś jest nie tak konstrukcyjnie moim zdaniem. Jeździłem wieloma samochodami i to nie jest sprawa na "ten typ tak ma"
     
  4. tomekmajster

    tomekmajster Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-01 18
    Postów:
    118
    Docenione treści:
    25
    Miasto:
    Białystok
    Pozostaje cierpliwie czekać.
     
  5. MMaćko

    MMaćko Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-02 19
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    Wychodzi na to, że problem jest tutaj. Tylko czy podczas wymiany element z cięgnem jest w zestawie czy nie? Bo ja nie mam już innego pomysłu skąd spadki mocy i drgania. Jeśli nasmarowali łączenie nastawnik cięgno i drgania zniknęły a moc się ustabilizowała.

    [​IMG]
    [​IMG]